مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-12اقتصادي

کاهش 50 درصدی تصادفات درون شهری در ایلام


امسال در حوزه تصادفات درون شهری شاهد کاهش 50 درصدی بوده ایم.

- جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، عصر امروز سه شنبه 21 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام؛ به اجرای طرح زمستانی پلیس اشاره کرد و گفت: این رویکرد در راستای کاهش تصادفات جاده ای است و امسال در حوزه تصادفات برون شهری 10 درصد کاهش داشته ایم و در حوزه تصادفات درون شهری شاهد کاهش 50 درصدی بوده ایم.

  وی افزود: در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش تصادفات در حوزه برون شهری و درون شهری بوده ایم که این امر  نشان گر همراهی و احساس مسئولیت مدیران و مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش میزان تصادفات جاده ای و ایجاد زمینه مناسب برای تردد رانندگان، از برنامه های مجموعه انتظامی و سایر دستگاه های خدمت رسان است.

سلمانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در طرح زمستانی سال گذشته شاهد جان باختن 34 نفر و مجروح شدن بیش از 700 نفر در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

وی متذکر شد: از ابتدای سال جاری طرح توقیف خودروهای هنجارشکن، فاقد پلاک و پلاک مخدوش و شوتی در استان با هدف اجرای صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اجراء شده است و در این راستا بیش از 5 هزار دستگاه خودرو توسط مجموعه انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی تصادفات درون شهری در ایلام

کاهش 50 درصدی تصادفات درون شهری در ایلام