مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-25اقتصادي

برنامه های هفته پژوهش و فناوری در کرمانشاه اعلام شد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه با اعلام برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان، گفت: در این هفته از 6 پژوهشگر برتر استان که در جمع پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مصطفی مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ضمن خیرمقدم به خبرنگاران، به تشریح برنامه های هفته پژوهش و فناوری پرداخت.

وی اظهار داشت: امسال به مانند سالیان گذشته، برنامه های گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در دو بخش داخلی دانشگاه و استانی برگزار می شود.

وی شعار امسال هفته پژوهش و فناوری را پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم اعلام کرد و افزود: دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه مادر و معین استان کرمانشاه، متولی اصلی برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه در تشریح برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان، گفت: یکی از مهمترین برنامه های این هفته، تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر است که در دو بخش شامل معرفی پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه رازی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمانشاه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته پژوهش و فناوری در کرمانشاه اعلام شد

برنامه های هفته پژوهش و فناوری در کرمانشاه اعلام شد