مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-16سياسي

ارز ناشی از «تخلف چای» به خزانه بازمی گردد؟


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به چگونگی کشف تخلف در تخصیص ارز به یک شرکت چای، اظهار کرد: کسی که این قدرت اقتصادی را دارد، در کشور منابع مالی و سرمایه دارد که اینها ثبت و ضبط می شود تا حقوق به بیت المال بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید محمد حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره چگونگی کشف تخلف در تخصیص ارز به یک شرکت چای، اظهار کرد: دولت سازوکارهای متعددی را برای شناسایی افرادی که دنبال سوء استفاده هستند، دارد.

حراست دستگاه ها و هیات های تخلفات در خود دستگاه ها وجود دارند.

همچنین ستاد مبارزه با مفاسد زیر نظرمعاون اول وجود دارد که سردار یزدی که زمانی فرمانده سپاه تهران بود، این مسئولیت را بر عهده دارد.

هر گزارشی که بیاد این ستاد پیگیری می کند.

وی ادامه داد: در همین مورد هم ابتدا نامه ای از شرکت های مختلف که در زمینه چای فعالیت می کنند، به معاون اول نوشته شد و وی این نامه را بلافاصله جریان انداخت و پس از پیگیری مشخص شد که یک سوء استفاده در حال انجام است.

 حسینی با بیان این که درویشیان نماینده ویژه رییس جمهور هم ورود کرد ، افزود: وزارت اطلاعات به عنوان ضابط پرونده تعیین شد و کار را بررسی کردند و جلو تخصیص بیشتر ارز گرفتند  و مدیرانی که در این زمینه کوتاهی یا سوء استفاده کردند را تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز ناشی از «تخلف چای» به خزانه بازمی گردد؟

ارز ناشی از «تخلف چای» به خزانه بازمی گردد؟