مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-04بين الملل

پکن: جامعه جهانی برای آتش بس دائم در غزه اقدام کند


وزارت خارجه چین با درخواست از جامعه جهانی برای تضمین امنیت غیرنظامیان فلسطینی، از افزایش تعداد شهدا و مجروحان در نوار غزه شدیداً ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با تداوم جنگ جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه و کشتار کودکان و زنان فلسطینی در حملات کور، دولت چین بار دیگر خواستار اقدام جامعه جهانی شد.

وزارت امور خارجه چین امروز (دوشنبه) گفت: ما از جامعه بین المللی می خواهیم که به اعمال آتش بس جامع و دائمی در نوار غزه عمل کند و امنیت غیرنظامیان فلسطینی را تضمین نماید .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ما قویاً نگران تشدید تنش ها در نوار غزه و افزایش تعداد تلفات غیرنظامیان فلسطینی هستیم .

این باینیه می افزاید: ما از کشورهای دارای نفوذ بر طرف های فلسطینی و اسراییلی می خواهیم که نقشی مسئولانه ایفا کنند و قطعنامه های سازمان ملل را اجرا نمایند .

پیش از این نیز وانگ یی  وزیر خارجه چین در دیدار با هیأت های دیپلماتیک چند کشور عربی و همچنین سازمان همکاری اسلامی، از جهانیان خواسته بود هرچه سریع تر تدابیری را برای پایان وضعیت اسف بار در نوار غزه به کار ببندند.

(جزییات بیشتر ) با گذشت 58 روز از حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، شمار شهدا به 15523 رسیده است که 6600 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: جامعه جهانی برای آتش بس دائم در غزه اقدام کند

پکن: جامعه جهانی برای آتش بس دائم در غزه اقدام کند