مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-29بين الملل

سریال شهید نادر مهدوی تولید می شود


تولید مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی سردار مبارزه با آمریکا در خلیج فارس در دستور کار صدا و سیما قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به جنگ غزه، اظهار داشت: مقاومت فلسطین با دست خالی ذلت و سرشکستی  و وضعیت بی سابقه ای را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یکی از نقطه های مقاومت است،افزود: بوشهر از پنج قرن پیش در برابر استعمار متجاوز غربی، اتگلیسی و پرتغالی مقاومت کرده است.

جبلی  شهیدان ریسعلی دلواری ها ، نادر مهدوری ها و علمای شهید را از افتخارات استان بوشهر برشمرد و گفت: این استان در دوران دفاع مقدس هم سنگر مقاومت ایران در برابر دشمن متجاوزگر به اقتصاد و تولید نفت کشور بود و عملیات های متعدد دریایی که اینجا رخ داد غرورآفرین است.

وی با بیان اینکه جلوه های مقاومت در استان بوشهر فراوان است، ادامه داد: یکی از کوتاهی  های رسانه ها در طول این سال ها  این که این نقاط درخشان تاریخ معاصر و مقاومت استان بوشهر را به خوبی به تصویر نکشیده اند.

رییس رسانه ملی از تولید مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی خبر داد و عنوان کرد: بعد از مدتها که در آرزوی یک اثر فاخر هنری درباره افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال شهید نادر مهدوی تولید می شود

سریال شهید نادر مهدوی تولید می شود