مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-23بين الملل

آغاز نمایشگاه بین المللی «جاده ابریشم بزرگ 2023» در آلماتی


نمایشگاه بین المللی «جاده ابریشم بزرگ 2023» با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در قزاقستان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و چاپ جاده ابریشم بزرگ-2023 با حمایت وزارت فرهنگ و اطلاعات قزاقستان در آلماتی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت فرهنگ و اطلاعات جمهوری قزاقستان، این رویداد با حضور موسسات انتشاراتی، چاپخانه ها و کتابخانه های قزاقستان، روسیه، قرقیزستان، ازبکستان و آذربایجان و همچنین نمایندگان ترکیه، چین، ایران و اداره چاپ وزارت فرهنگ جمهوری قزاقستان در آلماتی برگزار شد.

در چارچوب یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب و چاپ، نشست هایی با نویسندگان صاحب نام و نویسندگان جوان برگزار و آثار جدید ارائه می شود.

همچنین 24 نوامبر، نتایج مسابقه بین کتاب های منتشر شده در سال 2021-2023 عنوان خواهد شد، برندگان در 7 حوزه از جمله کتاب سال و بهترین داستان، نثر ، بهترین نشریه هنری ، بهترین نشریه آموزشی ، بهترین کتاب هنری-آموزشی کودک و نوجوان ، بهترین آلبوم عکس کشور: تاریخ، فرهنگ، جغرافیا و بهترین نسخه ترجمه  مشخص می شوند.

این نمایشگاه به منظور ترویج گسترده کتاب های معاصر و جدید در قزاقستان، تقویت جایگاه تولیدکنندگان محصولات داخلی در صنعت کتاب و بازار کتاب داخلی و همچنین معرفی فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه بین المللی «جاده ابریشم بزرگ 2023» در آلماتی

آغاز نمایشگاه بین المللی «جاده ابریشم بزرگ 2023» در آلماتی