مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:052023-11-29سياسي

مطالبات سال گذشته پرستاران تا پایان امسال پرداخت می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با روسای منتخب نظام پرستاری شهرستان های استان گفت: در تلاشیم تا پایان سال مطالبات 1401 پرستاران پرداخت شود.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نشست با روسای منتخب نظام پرستاری شهرستان های استان گفت: در تلاشیم تا پایان سال مطالبات 1401 پرستاران پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد غلامی امروز، 8 آذر در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نمایندگان منتخب نظام پرستاری در شهرستان های استان که در سالن علامه حسن زاده آملی این دانشگاه برگزار شد، بر حفظ حقوق مادی و معنوی پرستاران تاکید کرد و خواستار افزایش تعامل و ارتباطات جامعه پرستاری و نظام پرستاری با دانشگاه شد.

وی با بیان اینکه مطالبه ها باید همراه با احترام به قوانین، موازین اداری و اخلاقی باشد تا به نیتجه مطلوب برسد، افزود: ما در نظام سلامت مسیر و اهداف مشترک داریم و باید با نگاه خدمت به مردم به دنبال ارتقای سطح سلامت جامعه باشیم.

این مسئول ادامه داد: ما به عنوان نماینده دولت تلاش می کنیم تا از همه گروه های شاغل در حوزه سلامت از جمله کارکنان و پرستاران حمایت های لازم را داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تأخیر 12 ساله اجرای نظام تعرفه گذاری خدمات پرستاری تصریح کرد: در دولت سیزدهم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات سال گذشته پرستاران تا پایان امسال پرداخت می شود

مطالبات سال گذشته پرستاران تا پایان امسال پرداخت می شود