مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-05پزشكي

اولین مرکز نوآوری زخم و مهندسی بافت در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تشکیل شد


مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران موفق به اخذ مجوز فعالیت از وزارت بهداشت به عنوان «اولین مرکز نوآوری زخم و مهندسی بافت» شد.

- مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران موفق به اخذ مجوز فعالیت از وزارت بهداشت به عنوان اولین مرکز نوآوری زخم و مهندسی بافت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران موفق به اخذ مجوز فعالیت از وزارت بهداشت به عنوان اولین مرکز نوآوری زخم و مهندسی بافت شد.

علیرضا عمومی مدیر این مرکز گفت: با اقدامات لازم در طی یک سال گذشته و با انجام مراحل مختلف صلاحیت سنجی و دریافت تاییدیه در کمیته های متعدد نهایتا با صدور رای شورای گسترش و کمیته فنی مراکز رشد و فناوری و نوآوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز نواوری و شتابدهی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران موفق به دریافت مجوز مرکز نوآوری سلامت در حوزه زخم و مهندسی بافت گردید.

عمومی افزود: مرکزنوآوری سلامت نهادی جهت فراهم نمودن فضای تبادل فکر و شکل گیری ایده های جدید میان اساتید و دانشجویان و سایر بازیگران زیست بوم نوآوری سلامت است که با ایجاد فرصت تعامل و همکاری گروهی، زمینه را برای توسعه نوآوری فراهم می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز نوآوری زخم و مهندسی بافت در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تشکیل شد

اولین مرکز نوآوری زخم و مهندسی بافت در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تشکیل شد