مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-01اقتصادي

احیاء اولین مرکز عرضه گوشت مکانیزه در خاورمیانه پس از 17 سال


رییس خانه صنعتکاران ایران از احیاء اولین مرکزعرضه گوشت مکانیزه در خاورمیانه پس از 17 سال توسط خانه صنعتکاران ایران و سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس خانه صنعتکاران ایران از احیاء اولین مرکزعرضه گوشت مکانیزه در خاورمیانه پس از 17 سال توسط خانه صنعتکاران ایران و سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.

علیرضا بنی هاشمی، در حاشیه بازدید از شرکت راکد بزرگ عرضه دام بهداشتی کشور، که به همراه پاینده رییس خانه صنعتکاران استان هرمزگان انجام شد، با اشاره به علل های انفعال این مرکز تولیدی، اظهار کرد: بیش از 17 سال از تعطیلی مجموعه سامان دام می گذرد و این مجموعه که اولین حوزه عرضه مکانیزه گوشت بهداشتی دام در کشور و خاورمیانه است با وجود ظرفیت بالا به دلیل عدم توجهات لازم همچنان راکد مانده است.

وی عنوان کرد: این مرکز با سرمایه 2 هزار میلیارد تومانی قابلیت عرضه روزانه 20 هزار تن گوشت بهداشتی دام سبک و 2 هزار تن دام سنگین و جذب مستقیم 500 نیروی کار و اشتغال چند هزار نفر به به طور غیر مستقیم می تواند بعد از احیا یک تحول بزرگ در عرصه تولید گوشت قرمز بهداشتی ایجاد کند از این رو خانه صنعتکاران کشور در نظر دارد به کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی این حوزه بزرگ تولیدی را مجددا وارد چرخه اقتصادی کشور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء اولین مرکز عرضه گوشت مکانیزه در خاورمیانه پس از 17 سال

احیاء اولین مرکز عرضه گوشت مکانیزه در خاورمیانه پس از 17 سال