مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:552023-12-19حوادث

مالخران گرمساری در تور پلیس


فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از اجرای طرح شناسایی و برخورد با مالخران در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، سرهنگ داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و در راستای برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت، طرح شناسایی و برخورد با مالخران به عنوان عاملان اصلی انگیزه سارقان برای انجام جرم توسط پاسگاه لجران گرمسار به اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پاسگاه لجران با برنامه ریزی مناسب و شناسایی خریداران اموال مسروقه پس از تشکیل تیم عملیاتی به محله های آلوده و ضایعاتی های حوزه پاسگاه اعزام شدند و در بازدیدهای به عمل آمده، اموال سرقتی را از آن مکان ها کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ادامه داد: در این راستا، پنج نفر متهمان سابقه دار و خریداران اموال سرقتی دستگیر شدند و 2 دستگاه خودرو متعلق به مالخران توقیف شد و این اقدامات پلیس خرسندی اهالی روستاهای حوزه استحفاظی آن پاسگاه به همراه داشت.

آقازاده با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای موفق این طرح، از همه مردم انتظار است تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالخران گرمساری در تور پلیس

مالخران گرمساری در تور پلیس