مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 07:362023-11-30ورزشي

دونده پیشکسوت جهان: به عشق دنیای «بدون اعتیاد» ورزش می کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، شهاب نوبخت پیشکسوت دوست داشتنی دوی ماراتن کشور است که هر روز با تمرینات مستمر حداقل در طول هفته بیش از 120 کیلومتر می دود و این کار را با عشق انجام می دهد.

این دونده 56 ساله اخیرا در مسابقات دوی ماراتن استانبول خوش درخشید و مدال ویژه این تورنمت خارجی را برگردن آویخت تا پرچم کشورمان افراشته شود.

نوبخت در گفت وگوی با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بنده به عشق اینکه روزی اعتیاد ریشه کن شود در حال تلاش و تمرین هستم و حتی در روز پنجم تیر ماه سال جاری و در روز جهانی مواد مخدر و با هماهنگی ستاد مواد مخدر استان مازندران 42 کیلومتر و 195 متر از بابل تا ساری دویدم تا قدمی در راه تشویق جوانان و دوری آنان از مواد مخدر برداشته باشم.

نوبخت که از بهترین های دوی ماراتن پیشکسوتان کشور است و تاکنون در تورنمنت های گوناگون خارجی برای کشورمان دویده؛ در این باره می گوید: بنده افتخار دارم در طول سال در چندین تورنمنت مهم خارجی به مانند رقابت های دبی و استانبول و دیگر کشورهای جهان برای ایران بدوم و به لطف خدا در همه این مسابقات موفق بودم و مدال بدست آوردم.

این دونده ساروی در ادامه افزود: در آخرین مسابقه خارجی خودم در استانبول که بیش از 12 هزار نفر حضور داشتند توانستم با رکورد 3 ساعت و 31 دقیقه و 30 ثانیه از خط پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دونده پیشکسوت جهان: به عشق دنیای «بدون اعتیاد» ورزش می کنم

دونده پیشکسوت جهان: به عشق دنیای «بدون اعتیاد» ورزش می کنم