مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-06اجتماعي

اهداء کارت شناسایی به همیاران محیط بان مازندران


در مراسمی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، کارت شناسایی همیار محیط بان به تعدادی از فعالان محیط زیست اهداء شد.

- ایسنا/مازندران در مراسمی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران، کارت شناسایی "همیار محیط بان" به تعدادی از فعالان محیط زیست اهداء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران، با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا، دولت ها به تنهایی نمی توانند محیط زیست را حفظ کنند، افزود: با پیگیری این اداره کل در دو سال گذشته، کارت شناسایی همیار محیط بان در استان صادر شد و 190 نفر به صورت رسمی همیار محیط زیست شدند و کارت شناسایی را دریافت کردند.

عطااله کاویان ادامه داد: همیاران محیط زیست در راستای تحقق اهداف اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در اجرای قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون شکار وصید، به منظور مشارکت مردمی و بهره گیری از ظرفیت عمومی در امر حفاظت محیط زیست و توسعه فرهنگ زیست محیطی از طریق افتخاری با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری می کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: همیاران محیط زیست از میان اقشار مختلف، اعم از اساتید دانشگاه ها، معلمین، ورزشکاران، اصحاب رسانه و افراد بومی و محلی هستند که در امر حفاظت محیط زیست به این اداره کل کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء کارت شناسایی به همیاران محیط بان مازندران

اهداء کارت شناسایی به همیاران محیط بان مازندران