مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:162023-12-13اقتصادي

ماجرای اختلاس میلیاردی در اتحادیه مرغداران لرستان


خبرگزاری فارس لرستان_نسرین صفر بیرانوند؛ پیگیری ها گواه آن است که مدیران پیشین اتحادیه مرغداران لرستان سال گذشته تخلفات مالی داشته اند که باعث زمینه ساز اختلاس 13 میلیارد تومانی می شود اما پس از افشای موضوع توسط حراست سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های نظارتی مدیرعامل متخلف متواری شده است.

بر اساس بررسی خبرنگار فارس، با افشای تخلف مدیرعامل و نائب رییس اتحادیه مرغداران استان در حوالی مهرماه و آبان ماه سال گذشته پرونده ای در دستگاه قضا تشکیل می شود که هم اکنون نیز در حال بررسی است.

جعل امضاء مدیرعامل اتحادیه مرغداران لرستان، وجود 46 مرغداری که از اتحادیه طلب دارند همچنین 5 میلیارد و 300 میلیون تومان طلب کشتارگاه شرق که منجر به مسدود شدن حساب های بانکی اتحادیه می شود، در پرونده اختلاس مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان پررنگ است.

نکته مهم دیگری که باید اشاره کرد مبلغ اختلاس و یا اختلاف حساب است، در حالی که برخی رقم را 13 میلیارد تومان اعلام می کنند اما مدیرعامل جدید اتحادیه مرغداران رقم را یازده میلیارد تومان عنوان می کند.

مدیرعامل جدید اتحادیه مرغداران استان در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر ضعف نظارت سازمان جهاد کشاورزی ضمن رد این ادعا می گوید: حسابرسی حراست سازمان جهاد کشاورزی به موقع این تخلف و یا اختلاف حساب را کشف کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اختلاس میلیاردی در اتحادیه مرغداران لرستان

ماجرای اختلاس میلیاردی در اتحادیه مرغداران لرستان