مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-18سياسي

پژوهشگران نگاه ویژه ای در امر پژوهش به لرستان داشته باشند


رییس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت: پژوهشگران در زمینه های علوم مختلف نگاه ویژه ای در امر پژوهش به استان داشته باشند.

- ایسنا/لرستان رییس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت: پژوهشگران در زمینه های علوم مختلف نگاه ویژه ای در امر پژوهش به استان داشته باشند.

مجتبی رومانی 27 آذر ماه در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش پژوهشگران و دغدغه مندانی که در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی تحقیق و قلم زده اند اظهار کرد: کهن سرزمین ایران به گواه یافته های باستان شناسان، پژوهندگان و دیرینه شناسان از نخستین تمدن ها و یکی از چند تمدن شگرف با پیشینه ای به درازی حیات بشر است و در این میان لرستان بی تردید یکی از نخستینه های تاریخ و تمدن بشری است همین امر می طلبد که پژوهشگران در زمینه های مختلف نگاه ویژه ای به لرستان داشته باشند تا شاهد پژوهش ها و تحقیقات کاربردی در زمینه لرستان شناسی و لرستان پژوهی باشیم.

وی افزود: با توجه به احیاء مجدد این شعبه در استان تمامی کوشش و توان خود را بکار خواهیم برد تا ساختار پژوهشی روشمندی را در شعبه برقرار و با ایجاد محیط مناسب برای پژوهشگران، فرهیختگان و دانشگاهیان و پیگیری و تصویب طرح های پژوهی و ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران بتوانیم بخوبی وظیفه و رسالت خود را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران نگاه ویژه ای در امر پژوهش به لرستان داشته باشند

پژوهشگران نگاه ویژه ای در امر پژوهش به لرستان داشته باشند