مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-15اجتماعي

قطع آب شرب نور،رویان و ایزد شهر بر اثر سیلاب/ وصل آب آشامیدنی مشترکین تا پایان امشب


بر اثر بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه ها در روز گذشته و در پی آن تخریب خط انتقال، آب آشامیدنی شهرهای نور، رویان و ایزدشهر قطع شده است.

- ایسنا/مازندران بر اثر بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه ها در روز گذشته و در پی آن تخریب خط انتقال، آب آشامیدنی شهرهای نور، رویان و ایزدشهر قطع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت آبفای مازندران در بازدید از خط انتقال شهرهای نور،رویان و ایزدشهر اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه حاجی ماهرود نور بیش از 80متر از خط انتقال 500میلمتری که آب آشامیدنی بیش از 10حلقه چاه را با دبی 350لیتر در ثانیه به مخزن سلیاکتی نور انتقال می داد تخریب و از مدار خارج شده است.

وی افزود: از همان ساعات اولیه بامداد امروز پس از وقوع سیل چندین اکیپ عملیاتی، تیمهای امدادی و واکنش سریع وارد عمل شدند تا ضمن جلوگیری از خسارات بیشتر ،آب آشامیدنی را برقرار سازند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از وصل آب شرب مشترکین شهرهای نور، رویان و نوشهر تا پایان امشب خبر داد و گفت: 10 دستگاه تانکر سیار از نخستین دقایق وقوع سیل و قطعی آب مشغول آبرسانی به مشترکین گرامی هستند و امیدواریم مردم با صبوری، همکاران تیمهای امدادی را که در شرایط سخت و بحرانی با بکارگیری تمامی امکانات و تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب شرب نور،رویان و ایزد شهر بر اثر سیلاب/ وصل آب آشامیدنی مشترکین تا پایان امشب

قطع آب شرب نور،رویان و ایزد شهر بر اثر سیلاب/ وصل آب آشامیدنی مشترکین تا پایان امشب