مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-14سياسي

فردا؛ دعوت به راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار، از مردم استان های خراسان رضوی، - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار، از مردم استان های خراسان رضوی، اردبیل، لرستان، مازندران و کردستان دعوت کرد تا در راهپیمایی فردا شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار، از مردم استان های خراسان رضوی، اردبیل، لرستان، مازندران و کردستان دعوت کرد تا بعد از اقامه نماز جمعه 24 آذر در راهپیمایی با همین موضوع شرکت کنند.

متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است: بیش از دو ماه است که غزه قهرمان، قلب خونین جهان، عاملان بلا واسطه کشتار و جنایت رژیم تا بن دندان مسلح و سفاک صهیونیستی و حامیان غربی آن ها را با مقاومت و ایستادگی جانانه به مصاف طلبیده است.

شصت و هفت روز سلاخی بی امان انسان های بی گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه کودکان در خانه اول مسلمین و در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان و بزرگترین نسل کشی تاریخ با هدایت و حمایت همه جانبه آمریکا در حال وقوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ دعوت به راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار

فردا؛ دعوت به راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار