مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-13سياسي

منبع اندیشه های رهبری مبانی دینی و معرفی است


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با نگاهی به اندیشه های مقام معظم رهبری درخواهیم یافت که منبع اندیشه های ایشان مبانی دینی و معرفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی در دومین همایش ملی تحول در تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه های آیت الله خامنه ای که در دانشگاه شیراز برگزار شد، بیان کرد: انسان تمدن ساز در نظام اندیشه تعلیم و تربیت رهبر انقلاب از اهمیت خاصی برخوردار بوده و برای درک بهتر این مساله در گام نخست باید اندیشه های رهبر معظم انقلاب را  همچون یک رهبر فکری و اندیشمند  واکاوی کرد زیرا یکی از وظایف رهبران فکری ایجاد انگیزه درون افراد جامعه است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین اقدامات رهبر معظم انقلاب حفظ و حراست از میراث گران بهای انقلاب اسلامی است به گونه ای که ارزش های انقلاب موجب شده تا شاهد فعالیت های اجتماعی در راستای حفظ ارزش های انقلاب در قالب فعالیت های فردی و گروه ای هستیم.

او با تاکید بر اینک منبع اندیشه های رهبر انقلاب مبانی دینی و معرفتی است گفت: ایشان معتقدند اگر سلوک فردی و تهذیب نفس به خوبی انجام شود امت سازی بهتر صورت خواهد گرفت و اگر امت ولایی شکل بگیرد به ساخت تمدن توحیدی منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع اندیشه های رهبری مبانی دینی و معرفی است

منبع اندیشه های رهبری مبانی دینی و معرفی است