مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-03سياسي

ضرورت پیگیری حقوقی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی


در هفتمین نشست کارگروه کمک های بشردوستانه بین المللی فعالان نظام سلامت برای مردم مظلوم غزه بر پیگیری حقوقی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که دکتر زهره الهیان رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، دکتر نیکنام دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، حضور داشتند بر استفاده از ظرفیت های بخش های گوناگون نظام سلامت در محکومیت حقوقی جنایات رژیم کودک کش اسراییل در غزه به ویژه بمباران بیمارستان ها و کشتار زنان، کودکان و کادر درمانی تاکید شد.

دکتر زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با اشاره به همراهی مجلس با برنامه های وزارت بهداشت و درمان به جایگاه تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد نظام سلامت در بین نهادهای بین المللی اشاره و اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم بی دفاع غزه در عرصه حقوق بین الملل یک پدیده نادر و بدعتی بی سابقه است.

وی افزود: شکایت فلسطینیان در دیوان بین المللی لاهه، شکایت 5 کشور مستقل و همچنین حمایت صلیب سرخ 86 کشور دنیا از اقدام واحد حقوقی صلیب سرخ جهانی بر علیه رژیمی که تمامی کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی را در فلسطین و غزه طی سال های متمادی زیر پا گذاشته است، از آمادگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیگیری حقوقی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی

ضرورت پیگیری حقوقی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی