مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-09اجتماعي

احیا رشته های منسوخ شده در خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: اقدامات خوبی در حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و احیا رشته های منسوخ شده انجام شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: اقدامات خوبی در حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و احیا رشته های منسوخ شده انجام شده است.

هادی شاهوردی، در گفت وگو با ایسنا گفت: جهاددانشگاهی یکی از مراکز فعال و پویا استان است، برای همکاری با جهاددانشگاهی می توان در حوزه گردشگری بحث آموزش، معرفی اماکن گردشگری و تاریخی و در حوزه صنایع دستی بحث برندسازی، بسته بندی و آموزش های مرتبط با افزایش تخصص صنعتگران همکاری خوبی در این زمینه ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پژوهش بخش اصلی و اجتناب ناپذیر در حوزه میراث است و همکارانی در این حوزه حضور دارند که صرفا کار آن ها پژوهش بوده و این منابع غنی در سطح ملی مورد استفاد قرار می گیرد، گفت: ما در سه حوزه میراث مرجع هستیم و پژوهش هایی در این باب از منظر حوزه های مختلف صورت می گیرد که حوزه صنایع دستی به شناسایی رشته هایی که متاسفانه به فراموشی سپرده شده و نیاز به احیا دارد که در حوزه مردم شناسی آداب سنن قدیمی استان حفظ، زنده و ثبت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا رشته های منسوخ شده در خراسان جنوبی

احیا رشته های منسوخ شده در خراسان جنوبی