مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 05:152023-12-16سياسي

ارایه 120 خدمت دندانپزشکی توسط جهادگران در منطقه«اسلام آباد»زنجان


مسوول گروه برادران پرواز خاکی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی در منطقه اسلام آباد زنجان گفت: در این رزمایش در حوزه دنداپزشکی 120 خدمت ارایه شد، - علی علیجانی، مسوول گروه برادران پرواز خاکی امروز در گفت و گو با فارس با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی در منطقه اسلام آباد شهر زنجان اظهار داشت: در این رزمایش جهادی 160 خدمت در حوزه غربالگری فشارخون، قندخون، ویزیت پزشک عمومی، مشاوره روانشناسی و مامایی به نیازمندان این منطقه ارایه شد.

مسوول گروه برادران پرواز خاکی با اشاره به خدمات ارایه شده در حوزه دندانپزشکی توسط این گروه گفت: در رزمایش منطقه اسلام آباد در حوزه دنداپزشکی هم 120 خدمت ارایه شد، ضمن اینکه بخشی از فعالیت های این گروه در حوزه فرهنگی بود که برای کودکان اجرا شد.

  وی با اشاره به اینکه تقریبا 30 نفر از اعضای گروه جهادی پرواز خاکی در رزمایش منطقه اسلام آباد حضور داشتد، افزود: بسیج سازندگی سپاه استان، کمیته امداد و بهزیستی از جمله دستگاه های هستند که در کنار ما در ارایه خدمات به نیازمندان در مناطق محروم کمک می کنند.

علیجانی با اشاره به اینکه درصدد هستیم این اردوها را در سطح استان گسترش بدهیم، گفت: امسال بزرگترین اردوی گروه جهادی پرواز خاکی در شهر گرماب برگزار شد که روزانه به 700 نفر ارایه خدمات صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه 120 خدمت دندانپزشکی توسط جهادگران در منطقه«اسلام آباد»زنجان

ارایه 120 خدمت دندانپزشکی توسط جهادگران در منطقه«اسلام آباد»زنجان