مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-16سياسي

علمای اهل تسنن خراسان شمالی حادثه تروریستی شهرستان راسک را محکوم کردند


جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه ای حادثه تروریستی و حمله مسلحانه به کارکنان نیروی فراجا در راسک را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی و حمله مسلحانه به کارکنان نیروی فراجا در راسک، از دستگاه های انتظامی و امنیتی کشور مطالبه دارند هرچه سریعتر مخلان امنیت ملی را دستگیر نموده و به اشد مجازات برسانند.

در بیانیه مزبور آمده است؛ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‏شوند.

در این بیانیه ذکر شده است؛ نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نمود اقتدار و نظم در جامعه هستند و با حضور ایثارگرانه خود، سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی در پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند که ما اهل سنت قدردان آنها هستیم.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است؛ متاسفانه دیروز از رسانه ها مطلع شدیم که تعدادی از برادران ما در کلانتری راسک از توابع سیستان و بلوچستان مورد حمله تروریستی و ناجوانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اهل تسنن خراسان شمالی حادثه تروریستی شهرستان راسک را محکوم کردند

علمای اهل تسنن خراسان شمالی حادثه تروریستی شهرستان راسک را محکوم کردند