مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-25اجتماعي

مدارس سمپاد در خوزستان باید عادلانه گسترش یابند


رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم گسترش متوازن و عادلانه مدارس سمپاد در سطح استان تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم گسترش متوازن و عادلانه مدارس سمپاد در سطح استان تاکید کرد.

سیدمراد میرسالاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر 44 مدرسه متوسطه اول و دوم سمپاد در استان خوزستان در حال فعالیت هستند، هر چند در این حوزه، برخی نواحی آموزش و پرورش از نظر تعداد مدرسه و جمعیت دانش آموزان سمپادی با نواحی دیگر تفاوت زیادی دارند که قطعا بررسی خواهند شد و سعی می شود از نظر تعداد، عادلانه تر تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: البته در سطح شهر اهواز نیز تعداد مدارس و دانش آموزان باید به صورت متوازن و عادلانه گسترش پیدا کند زیرا برخی نواحی اهواز مدارس سمپاد ندارند.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: توجه به مسائل تربیتی، سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، در کنار مسائل آموزشی از برنامه های اداره استعدادهای درخشان استان است.

جذب مدیران، دبیران، مربیان و مشاوران توانمند در مدارس استعدادهای درخشان نیز از برنامه های اساسی در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس سمپاد در خوزستان باید عادلانه گسترش یابند

مدارس سمپاد در خوزستان باید عادلانه گسترش یابند