مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-04فناوري

کاربران منتظر بسته های اینترنتی متنوع باشند؟


پس از حذف برخی بسته های اینترنتی اپراتورها و نارضایتی پیش آمده کاربران از این موضوع، اخیرا خبرهای تازه ای در این زمینه منتشر و اعلام شده اپراتورهای ارتباطی ملزم به ارائه بسته های متنوع اینترنتی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نزدیک به دو سال است که برخی از بسته های ارائه شده از سوی اپراتورها و ارائه دهنگان خدمات اینترنتی حذف و این موضوع سبب گلایه برخی کاربران شد.

موضوع ثابت ماندن هزینه های بسته های اینترنتی اگرچه در دولت های گذشته هم عنوان شده بود اما عیسی زارع پور با آغاز به کارش در وزارت ارتباطات این مسئله را مطرح کرد که ثابت ماندن تعرفه ها در حوزه ارتباطات، امکان توسعه در این حوزه را سلب کرده است.

وزیر ارتباطات معتقد است نیاز بیش از گذشته شده و هزینه ها افزایش پیدا کرده است و طبیعتا وقتی درآمد ثابت بماند یا حتی کاهش پیدا کند، توسعه مشکل پیدا می کند، درحالی که حوزه ارتباطات باید مسیر تخصصی خود را طی کند و وضعیت ارتباطات از چیزی که هر روز کیفیتش کاهش پیدا می کند، تغییر کند؛ البته وی به این موضوع تأکید داشت که اپراتورها، بدون هماهنگی با رگولاتوری، حق افزایش تعرفه را ندارند.

همزمان با حذف برخی بسته های اینترنتی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در فروردین سال 1401 طی اطلاعیه ای اعلام کرد کمیسیون تنظیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران منتظر بسته های اینترنتی متنوع باشند؟

کاربران منتظر بسته های اینترنتی متنوع باشند؟