مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-04اجتماعي

1600 دانش آموز استثنایی در مدارس کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند


رییس اداره آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: یک هزار و 600 دانش آموز دارای با معلولیت های مختلف در مدارس استثنایی استان مشغول به تحصیل هستند.

- علی محمدبیگی، رییس اداره آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: یک هزار و 600 دانش آموز دارای با معلولیت های مختلف از جمله کم بینایی، کم شنوایی و جسمی حرکتی در مدارس استثنایی استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای 68 مدرسه استثنایی با ضمائم و 25 مرکز سنجش، آموزش و توانبخشی است، ادامه داد: این دانش آموزان در طول سال به خدمات مختلفی در حوزه توانبخشی از جمله کاردرمانی و گفتاردرمانی نیاز دارند که با توجه به ظرفیت های موجود بخشی در حوزه گفتاردرمانی و کاردرمانی در مدارس انجام می گیرد و بخش دیگر از طریق حمایت های برون مدرسه ای انجام می شود.

رییس اداره آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم بعد از بیش از 16 سال از فراموشی توانبخشی دانش آموزان استثنایی، خوشبختانه امسال مجوز یک هزار استخدام نیروهای توانبخشی اخذ شد که 22 مورد از این تعداد سهم استان کرمانشاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 دانش آموز استثنایی در مدارس کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند

1600 دانش آموز استثنایی در مدارس کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند