مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-09ورزشي

سرپرست هوادار: حرف های فکری جور دیگری تعبیر شد اما نایی برای ما نمانده


از حرف های فکری در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس جور دیگری برداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی طهماسبی پس از شکست یک بر صفر هوادار مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار از آن بازی هایی بود که اعصاب و روان نیمکت ما از همان ابتدای بازی به هم ریخت.

من دیدم یحیی گل محمدی نیز در برخی صحنه ها آمد و اعتراض کرد اما هر وقت ما اعتراض کردیم ناگهان دیدیم داور دوان دوان به سمت محمود فکری آمد و از همانجا این چالش ها شروع شد.

  وی در پاسخ به این سؤال که آیا نیمکت نشینان هوادار حرفی به اشکان خورشیدی زدند که سبب تهییج او شد، گفت: اصلاً،  حرف هایی که محمود فکری روز گذشته زد تأثیر خودش را گذاشت و خورشیدی همان داستان را داشت امروز شاهد بودم فکری هیچ چیزی به داور نگفت.

در صحنه ای که به خود من کارت زرد داد دو بازیکن با هم برخورد کردند و فقط به خورشیدی گفتم صحنه ای نبود که بخواهید کارت بدهید و با کارت زرد نشان دادن من را از بازی هم به همین راحتی محروم کردند.

سرپرست تیم هوادار ادامه داد: آخر بازی هم به خورشیدی گفتم به چه دلیل به من اخطاری دادی زیرا اعتراض باید شدتی داشته باشد که داور بخواهد کارت نشان بدهد اما خورشیدی گفت رفتار من غیر مسئولانه بوده است به تازگی فهمیدیم رفتار غیرمسئولان انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست هوادار: حرف های فکری جور دیگری تعبیر شد اما نایی برای ما نمانده

سرپرست هوادار: حرف های فکری جور دیگری تعبیر شد اما نایی برای ما نمانده