مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-15سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه، عامل تحقق رشد و تعالی حقیقی کشور


نگاه امام خمینی(ره) این بود که با وحدت این دو قطب متفکر کشور به رشد و تعالی حقیقی می رسد از این رو باید این دو مجموعه ارزشمند مراقب باشند که مکر دشمنان وحدت حوزه و دانشگاه را به خطر نیاندازد.

- ایسنا/قم امام جمعه قم اظهار کرد: نگاه امام خمینی(ره) این بود که با وحدت این دو قطب متفکر کشور به رشد و تعالی حقیقی می رسد از این رو باید این دو مجموعه ارزشمند مراقب باشند که مکر دشمنان وحدت حوزه و دانشگاه را به خطر نیاندازد.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه 24 آذرماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: بعد از رحلت پیامبر(ص) امت اسلام در معرض امتحان الهی قرار گرفت، در رأس عده قلیل پیروز در این امتحان الهی حضرت فاطمه(س) بود که برای دفاع از ولایت در برابر منافقین قیام و به افشاگری جنایات آن ها پرداخت؛ امیدواریم بانوان کشور ما در سنگر ولایت با عفاف و حجاب حضرت زهرا(س) را یاری کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه روز 25 آذر روز تحقیق نامگذاری شده است، ادامه داد: اهمیت دادن به پژوهش و بهاء دادن به پژوهشگران نقش بسزایی در رسیدن به خودکفایی کشور دارد؛ رهبر معظم انقلاب ارتقا سطح دانش و پژوهش پایه اصلی رشد و توسعه کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه، عامل تحقق رشد و تعالی حقیقی کشور

وحدت حوزه و دانشگاه، عامل تحقق رشد و تعالی حقیقی کشور