مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-14حوادث

توقیف خودروی حامل 30 کیلوگرم حشیش در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه ساینا حامل 30 کیلوگرم حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

  - ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه ساینا حامل 30 کیلوگرم حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

  سردار یحیی الهی 23 آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و مشهد با اشراف اطلاعاتی از انتقال محوله مواد مخدر با یک دستگاه ساینا توسط یک سوداگر مرگ از استان های جنوبی به استان های غربی کشور مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان مستقر و پس از رویت خودروی ساینا، آن را طی اقدامی ضربتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار 30 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

الهی در پایان ضمن هشدار به سوداگران مرگ که پلیس با اشراف اطلاعاتی با آنان برخورد قاطعانه خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با اینگونه موارد از طریق سامانه 110 پلیس را در جریان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروی حامل 30 کیلوگرم حشیش در لرستان

توقیف خودروی حامل 30 کیلوگرم حشیش در لرستان