مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-12سياسي

رییس جمهور سخنران اجلاس سراسری نماز در زنجان است


معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: سی امین اجلاس سراسری نماز با حضور و سخنرانی رییس جمهور در زنجان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: سی امین اجلاس سراسری نماز با حضور و سخنرانی رییس جمهور در زنجان برگزار می شود.

منصور سرگزی (سه شنبه 21 آذرماه) در جلسه کمیته علمی سی امین اجلاس سراسری نماز در دانشگاه زنجان با بیان اینکه در این اجلاس حدود 900 نفر حضور خواهند داشت، اظهار کرد: 300 نفر از این مهمانان از سراسر کشور و مابقی نیز از استان زنجان در این رویداد فرهنگی و اجتماعی حضور خواهند یافت.

وی به برنامه های سی امین اجلاس سراسری یک روزه نماز اشاره کرد و ادامه داد: گزارش عملکرد متولیان اصلی دستگاه های فرهنگی و آموزشی کشور در خصوص ترویج نماز و تبیین برنامه های سال های آینده وزارتخانه ها یا دستگاه های ذی ربط از دیگر برنامه های عمده اجلاس است.

سرگزی از برگزاری میزگرد تخصصی نیز در این اجلاس با موضوع چالش ها و شناخت مساله در ترویج نماز خبر داد و گفت: تجلیل از دستگاه های برتر در حوزه ترویج نماز جزو برنامه های دیگر اجلاس سراسری نماز است.

رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز در این جلسه از ارسال 661 اثر علمی به دبیرخانه سی امین اجلاس سراسری نماز خبر داد و گفت: تاکنون 394 اثر در بخش مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور سخنران اجلاس سراسری نماز در زنجان است

رییس جمهور سخنران اجلاس سراسری نماز در زنجان است