مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:302023-11-29سياسي

هرگونه ارتباط با رژیم اشغالگر قدس و حامیانش تحریم شود


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین خواستار تحریم هرنوع ارتباط با رژیم اشغالگر قدس و حامیانش شد و گفت: مردم علاوه بر تجمع کردن نسبت از کمک های نقدی به مردم غزه دریغ نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمدحسن اختری رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین عصر امروز در همایش بین المللی غزه مظلوم مقتدر، اظهار داشت: پیروزی هایی که امروز شاهد آن هستیم نشان از تاثیر و نقش اسلام است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گروه های فلسطینی وجود داشتند و شرط مسلمانی در این گروه ها وجود نداشت اما از وقتی عنوان اسلامیت آمده است، فلسطینیان نیز با شجاعت، صداقت و سرافرازی به جهاد اسلامی پرداختند و قدرت پیدا کردند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ادامه داد: برخی با تبلیغات دروغین و مسموم و شیطانی برای اعمال سیاست ها و اندیشه های استکبار در مناطق و کشورهای اسلامی هستند اما در روز طوفان القصی در ظرف کمتر از دو ساعت رژیم اشغالگر قدس شکست مفتضحانه ای خورد و آمریکایی ها، انگلیسی ها و آلمانی ها ترسیدند و بلافاصله به منطقه آمدند.

  اختری با بیان اینکه انگلیسی ها رژیم اسراییل را به عنوان تخم نفاق در منطقه کاشتند تا اختلاف میان مسلمانان شکل بگیرید، گفت: در میان مرتجعین عرب نیز خیانت هایی صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه ارتباط با رژیم اشغالگر قدس و حامیانش تحریم شود

هرگونه ارتباط با رژیم اشغالگر قدس و حامیانش تحریم شود