مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-14سياسي

همایش حجاب فاطمی در کرمانشاه برگزار شد


همایش حجاب فاطمی و مراسم وداع با شهدای گمنام با حضور جمعی از بانوان و خدام آستان مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه همایش حجاب فاطمی و مراسم وداع با شهدای گمنام با حضور جمعی از بانوان و خدام آستان مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این همایش که امروز(23 آذر)در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این همایش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نیز ترویج فرهنگ فاطمی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در وصیتنامه بیشتر شهدا روی مسئله حجاب و عفاف تاکید شده، گفت: حجاب خاری است بر چشم دشمنان اسلام، چون آنها نمی خواهند مادران و خواهران ما عفت و پاکدامنی داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به کشتار مردم مظلوم غزه داشت و ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور خدام حضرت معصومه(س) در این مراسم، گفت: خدام حرم حضرت معصومه (س) 100 قواره چادر مشکی برای بانوان استان هدیه آورده اند که با قرعه کشی به بانوان استان اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش حجاب فاطمی در کرمانشاه برگزار شد

همایش حجاب فاطمی در کرمانشاه برگزار شد