مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:452023-11-27اقتصادي

افتتاح 4 طرح اشتغالزایی در دورود


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان گفت: چهار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت با هدف محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم در دورود به بهره برداری رسید.

- ایسنا/لرستان مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان گفت: چهار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت با هدف محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم در دورود به بهره برداری رسید.

مجید طائف، ششم آذر ماه، در آیین بهره برداری از چند طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در دورود بیان کرد: این طرح ها شامل طرح دانش بنیان میکرو نیروگاه سیار شرکت توربین الماس نور، کارگاه تولید انواع چوب ساب ها، کارگاه تولید ظروف چوبی و تزیینی به صورت کف تراشی در سبک روستیک و کارگاه تولید مواد شوینده است.

وی هدف از اجرای این طرح ها را محرومیت زدایی و توانمنسازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم لرستان دانست و افزود: طرح های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اغلب به صورت زنجیره سبز در بخش کشاورزی و توسعه و تکمیل طرح های کارگاه محور است.

طائف با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 290 طرح اشتغال زایی با اعتبار بیش از 23 میلیارد تومان در شهرستان دورود به بهره برداری رسید، گفت: از ابتدای امسال هم تاکنون حدود 310 طرح به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات بانکی معرفی شده که هشت میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح اشتغالزایی در دورود

افتتاح 4 طرح اشتغالزایی در دورود