مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-09سياسي

خبرهای خوب برای کتابخوان های باشت از سفر یک روزه آقای مدیرکل


در سفر مدیرکل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد به باشت خبرهای خوبی برای افراد کتاب خوان وجود داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، محسن جبارنژاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد طی سفری یک روزه به شهرستان باشت، ضمن دیدار با فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی، شهردار و رییس شورای شهر از کتابخانه های عمومی شهرستان باشت بازدید و در نشستی صمیمی با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.

حمایت از کتابخانه های عمومی از برنامه های اولویت دار باشت است فرماندار باشت در این نشست گفت: ارتقای سرانه مطالعه همواره یکی از دغدغه های بنده بوده و حمایت از این بخش از برنامه های اولویت دار در فرمانداری شهرستان باشت است.

نادر گرامی به نقش کتاب و مطالعه در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: به هر میزان از توجه به کتاب کاسته شود مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی بیشتر می شود.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان باشت گفت: در زمینه دریافت نیم درصد سهم کتابخانه ها از درآمد شهرداری ، تفاهم و تعامل مناسب ترین گزینه ممکن است و با توجه به مشکلات عدیده شهرداری باشت و بوستان به ویژه ازنظر مالی و درآمدی، این امر موضوعیت بیشتری پیدا می کند که با پیگیری هایی که صورت خواهد گرفت، این مشکل رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب برای کتابخوان های باشت از سفر یک روزه آقای مدیرکل

خبرهای خوب برای کتابخوان های باشت از سفر یک روزه آقای مدیرکل