مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-08اجتماعي

ورود 2 سامانه بارشی به کشور در هفته آینده


رییس مرکز ملی پیش بینی و مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود دو سامانه بارشی به کشور در هفته آتی، تاکید کرد: از بعدازظهر شنبه (18 آذر) به سبب افزایش سرعت باد بر روی عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امروز (جمعه 17 آذر) در برخی نقاط استان های گیلان و غرب مازندران بارش خواهیم داشت، گفت: همچنین روز شنبه (18 آذر) سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان های واقع در شمال غرب، برخی نقاط غرب، گیلان، مازندران، قزوین، البرز و شمال استان تهران بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف رخ خواهد داد.

وی افزود: از اواخر یکشنبه و روز دوشنبه ( 19 و 20 آذر) مجددا در استان های ساحلی خزر و به تدریج در خراسان شمالی بارش پیش بینی می شود.

ضیاییان تاکید کرد: روز سه شنبه ( 21 آذر) نیز سامانه بارشی دیگری مناطق شمال غرب و غرب کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: لازم به ذکر است از بعدازظهر شنبه (18 آذر) به سبب افزایش سرعت باد بر روی عراق، پدیده گرد و خاک در نوار غربی کشور دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، تصریح کرد: آسمان تهران فردا (18 آذرماه) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای 8 و حداکثر دم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2 سامانه بارشی به کشور در هفته آینده

ورود 2 سامانه بارشی به کشور در هفته آینده