مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-27بين الملل

درخواست صلیب سرخ برای ادامه آتش بس در غزه


سازمان صلیب سرخ درخواست کرد، آتش بس موقت و روند تبادل اسرا در نوار غزه با هدف ورود کمک های اضطراری بیشتر به این منطقه ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان صلیب سرخ اعلام کرد، برای ورود کمک های اضطراری بیشتر به نوار غزه ضروری است آتش بس موقت و روند تبادل اسرا همچنان ادامه پیدا کند.

به نوشته خبرگزاری پرس اسوسیشن ، حماس و رژیم صهیونیستی روز شنبه با تداوم آتش بس موقت در غزه به تبادل اسرا پرداختند.

در چارچوب توافق مربوط به این آتش بس که از روز جمعه به مدت چهار روز اجرایی شده، مجموعا 50 اسیر صهیونیست و 150 اسیر فلسطینی مبادله می شوند.

پاسکال هانت ، مدیر پاسخ به بحران در صلیب سرخ در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز در روز یکشنبه بیان داشت: شرایط جمعیت و وضعیت در این منطقه به حدی وخیم است که نیاز به ادامه این آتش بس داریم تا کامیون های بیشتر و کمک های اضطراری بیشتر وارد غزه شوند.

این مقام صلیب سرخ ادامه داد: من به همین دلیل با وجود اینکه اطمینان و اطلاع ندارم اما واقعا امیدوارم همه چیز همانطور که در جریان دو عملیات قبلی مشاهده کردیم، بدون هیچ مشکلی ادامه یابد.

او بیان کرد: مردم غزه تحت شرایطی زندگی می کنند که من حتی قادر به توصیفش نیستم چون هرگز در تمام طول عمر خدمتم برای صلیب سرخ چنین وضعیتی را ندیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست صلیب سرخ برای ادامه آتش بس در غزه

درخواست صلیب سرخ برای ادامه آتش بس در غزه