مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-30سياسي

فرهنگ مقاومتِ ملت غیور ایران در حال گسترش در دنیا است


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ایران اسلامی را ابرقدرت فرهنگی در جهان برشمرد و گفت: فرهنگ مقاومتِ ملت غیور ایران در حال گسترش در دنیا است.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ایران اسلامی را ابرقدرت فرهنگی در جهان برشمرد و گفت: فرهنگ مقاومتِ ملت غیور ایران در حال گسترش در دنیا است.

سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنجشنبه 9 آذر در اولین اجلاسیه زنان اهل سنت کشور در شهرستان بندرترکمن ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسراییل در غزه، اظهار کرد: امروز چشم دنیا به غزه دوخته شده و از وحشی گری های اسراییل و حامیان آن ها بیزاری می جوید.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مفهوم مقاومت و پایداری را به دنیا عرضه کرد، افزود: ملت بزرگ ایران بر اساس راهبردهای رهبر کبیر انقلاب و با ایثار و مقاومت رزمندگان غیور ایران اولین پیروزی ارزشمند خود را در بهمن 57 کسب کرد.

رییس سازمان بسبج مستضعفین کشور، وجود 7 هزار شهید زن و 920 شهید اهل سنت را نشان از سهم بزرگ زنان در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: اقتدار امروز غزه مدیون گذشت و ایثار زنان است زیرا وقتی رژیم جعلی اسراییل کودکان را به خاک و خون می کشد بیشترین فشار به زنان غزه وارد می شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه با توجه به تحولات غرب آسیا باید به زودی منتظر فروپاشی رژیم منحوس اسراییل باشیم، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مقاومتِ ملت غیور ایران در حال گسترش در دنیا است

فرهنگ مقاومتِ ملت غیور ایران در حال گسترش در دنیا است