مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-16بين الملل

ماکرون: اوکراین تا عضویت در اتحادیه اروپا راه درازی در پیش دارد


رییس جمهوری فرانسه گفت که از پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا حمایت می کند اما هشدار داد، راه عضویت کی یف در این اتحادیه هنوز طولانی است و نباید به اوکراین اجازه داد صنعت اتحادیه اروپا را تضعیف کند.

- رییس جمهوری فرانسه گفت که از پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا حمایت می کند اما هشدار داد، راه عضویت کی یف در این اتحادیه هنوز طولانی است و نباید به اوکراین اجازه داد صنعت اتحادیه اروپا را تضعیف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه خطاب به خبرنگاران اظهار کرد، اتحادیه اروپا باید به شکلی اساسی قوانین خود را قبل از آنکه اوکراین بتواند به این اتحادیه ملحق شود، اصلاح کند.

به نوشته پایگاه راشاتودی، شورای اروپا روز پنجشنبه بر سر گشایش مذاکرات مربوط به پیوستن اوکراین و مولداوی به این اتحادیه توافق کرد؛ اتفاقی که در پی رای ممتنع ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان به این تصمیم رخ داد.

شارل میشل، رییس شورای اروپا از این تصمیم تحسین کرده و آن را یک سیگنال سیاسی بسیار قدرتمند خواند، اما ویکتور اوربان و دیگر مخالفان پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا شامل رابرت فیتسو، نخست وزیر اسلواکی گفتند، این اقدام در عمل تاثیر چندانی بر وضعیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: اوکراین تا عضویت در اتحادیه اروپا راه درازی در پیش دارد

ماکرون: اوکراین تا عضویت در اتحادیه اروپا راه درازی در پیش دارد