مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-27بين الملل

شیشه عمر اسراییل در دست یمن


پس از توقیف دو کشتی تجاری اسراییل طی هفته گذشته، یمنی ها روز یک شنبه سومین کشتی اسراییل را هم توقیف کردند.

انتشار خبر توقیف سومین کشتی اسراییلی در سواحل یمن، - شوک دیگری بود که دیروز به صهیونیست ها وارد شد و تلخی شکست اخیر در مقابل مقاومت را بیشتر کرد چرا که بحران توقیف کشتی های اسراییلی، عملا اقتصاد متزلزل رژیم صهیونیستی را نابود خواهدکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت، توقف حرکت کشتی های تجاری و غیرتجاری رژیم اشغالگر قدس در دریای سرخ، اقتصاد رژیم غاصب صهیونیستی را بحران زده تر از قبل ساخته است.

این روزها حمل و نقل دریایی صهیونیست ها تحت تاثیر جنایاتی که این رژیم در جنگ غزه صورت داده، تبدیل به پاشنه آشیل این رژیم در عرصه صادرات و واردات شده است؛ بحرانی که حداقل تا زمان جنگ غزه قابل حل نبوده و در آینده نیز به سادگی قابل حل نخواهد بود.

اطلاعات خصوصی به دست آمده از منابع یمنی، تایید کرده است که تعدادی از کشتی های حامل محموله برای شرکت های صهیونیستی در مسیر حرکت به سمت دریای سرخ از ترس متوقف شدن توسط نیروهای یمنی از حرکت باز ایستاده اند.

براساس همین اطلاعات، کشتی های تجاری حامل محموله های شرکت ها در اسراییل، قبل از رسیدن به باب المندب، سفر خود را متوقف کردند و به به سمت بنادری که از آنجا حرکت کردند، برگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیشه عمر اسراییل در دست یمن

شیشه عمر اسراییل در دست یمن