مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-06سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده کردستان را تضمین می کند


استاندار کردستان با اشاره به ضرورت اهمیت برگزاری پرشور انتخابات، گفت: مشارکت حماسی در انتخابات و حضور حداکثری آنان پای صندوق های رای عامل مهم برای پیشرفت و متضمن آینده درخشان استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در همایش اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران، اظهار کرد: به امید خداوند یکتا، انتخابات پیش رو با مشارکت و حضور حداکثری مردم در استان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات، افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای پیامدهای مثبتی برای استان به همراه دارد و زمینه توجه بیشتر به کردستان و بستر توسعه و پیشرفت این استان را فراهم می کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه در این انتخابات نیز حماسه بی نظیر توسط مردم شریف کردستان، همگام و  همزمان با سراسر کشور رقم خواهد خورد به حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر جا نیاز به حضور مردم بوده مردم جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر بوده اند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند.

زارعی کوشا با ذکر اینکه، اعتماد شکل گرفته توسط مردم نسبت به دولت سرمایه بزرگی است که باید تقویت و محافظت شود، ادامه داد: امروز  با توجه به اینکه بخش عظیمی از مشکلات استان در حوزه آب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده کردستان را تضمین می کند

مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده کردستان را تضمین می کند