مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 00:302023-11-22اقتصادي

افزایش کلاهبرداری مجازی در جمعه سیاه


معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا: متأسفانه در جمعه سیاه برخی کانال ها در شبکه های اجتماعی با ارائه تخفیفات باورنکردنی، خود را در قالب یک فروشنده معرفی کرده و با تبلیغات فریبنده از مردم کلاهبرداری می کنند.

- جمعه سیاه یا همان Black friday در ایران مصادف است با افزایش کلاه برداری های مجازی؛ این مطلب را معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کلاهبرداری های اینترنتی موضوع عجیب و غریبی نیستند؛ حکایت مجرمان سایبری اند که با مهندسی اجتماعی، مناسبت ها و رویدادهای جامعه را رصد کرده و با برنامه ریزی و طراحی سایت و سامانه های جعلی اقدام به کلاهبرداری و خالی کردن حساب مردم می کنند.

راهروهای پلیس فتا پر است از مالباختگانی که در پی کلیک بر روی پیامک های ناشناس، خریدهای آنلاین از سایت ها و شبکه ها و حتی خرید از دستفروش ها و دوره گردها مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

قربانی تبلیغات و تخفیفات فضای مجازی نشوید سامانه ثنا، سهام عدالت، ابلاغ اوراق قضایی، خریدهای آنلاین مناسبتی و تخفیف دار از جمله روز پدر، روز مادر، روز معلم و حتی همین مناسبت_ که در روز آینده با آن مواجه می شویم_ جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی   Black  Friday از جمله دام و ترفندهای مجرمان فضای مجازی شده است؛ چرا که این افراد از ناآگاهی و غفلت شهروندان استفاده کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کلاهبرداری مجازی در جمعه سیاه

افزایش کلاهبرداری مجازی در جمعه سیاه