مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-07اقتصادي

مبارزه با فساد، محور اصلی فعالیت حسابداران


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: شفافیت مالی، مبارزه و مقابله با فساد به عنوان محورهای اصلی فعالیت حسابداران محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خر م آباد، علی محمدی پیش از ظهر امروز در همایش روز حسابدار که در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی لرستان و با حضور مدیرکل خزانه وزارت اقتصاد، معاون عمرانی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، با اشاره به نقش مهم نظام گزارش گیری مالی در بخش خصوصی، عمومی و دولتی اظهار کرد: شفافیت مالی، مبارزه و مقابله با فساد به عنوان محورهای اصلی فعالیت حسابداران محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در واقع هرچه صورت های مالی دستگاه های اجرایی دقیقتر تنظیم شود از فساد جلوگیری شده و تصمیمات بهتری گرفته می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان با اشاره به اینکه، شفافیت مالی و پاسخگویی از شاخص های حکمرانی خوب ظرف چند دهه اخیر است، گفت: ظرف 15 سال اخیر موضوع حکمرانی خوب در دنیا مطرح شد، این در حالی است که امام علی (ع) 1400 سال پیش در نهج البلاغه حکمرانی خوب را مطرح کرده است.

محمدی با بیان اینکه سالانه 12 تا 13 هزار میلیارد تومان از منابع ملی و استانی در سطح لرستان هزینه می شود، خاطرنشان کرد: گزارش و انضباط مالی این اعتبارات بر عهده ذیحسابان دستگاه های استان است و این موضوع نشان دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد، محور اصلی فعالیت حسابداران

مبارزه با فساد، محور اصلی فعالیت حسابداران