مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-26فرهنگي

رونمایی از گلیم الموت در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی از گلیم الموت قزوین رونمایی خواهد شد و امیدواریم که این جشنواره آغازی برای ایجاد موتور مولد اقتصاد گردشگر محور در قزوین باشد.

- علیرضا خزائلی در نشست خبری دومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی که امروز 5 آذر 1402 در عمارت هنر استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سهمی که قروین باید از حوزه فرهنگ و میراث فرهنگی کشور داشته باشد را ندارد و یکی از دغدغه های مدیریت استان قزوین جبران این ضعف است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال 1402 رویدادها و اتفاقات خوشایندی در حوزه میراث فرهنگی قزوین رقم خورد، همچون میزبانی قزوین در همایش خوشنویسی، ثبت جهانی کاروانسرای سعدالسلطنه به عنوان اولین میراث جهانی قزوین از اتفاقات برجسته در سال جاری بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین بیان کرد: مردمی بودن یکی از رویکردهای این جشنواره است که در همین راستا برنامه ها در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در سعدالسلطنه، آب انبار سردار و سینما بهمن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است، گفت: ما در این جشنواره میزبان هنرمندان بیشماری از سراسر کشور خواهیم بود و این جشنواره فرصت خوبی است که ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از گلیم الموت در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی

رونمایی از گلیم الموت در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی