مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-08سياسي

ملت ما پرورش یافته جهاد فاطمی برای حفظ جایگاه اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ملت ما و جامعه ما پرورش یافته جهاد فاطمی برای حفظ جایگاه اسلام است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ملت ما و جامعه ما پرورش یافته جهاد فاطمی برای حفظ جایگاه اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در نماز جمعه 17 آذر ماه توجه به نعمت هایی داده شده را از اهم اقدامات در یک جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: برای رسیدن به تعالی در زمینه های مختلف نباید از یادآوری نعمت های خدا غافل شد.

امام جمعه شهرکرد مخاطب اکثر آیات قرآن کریم و احادیث را، جامعه زمان حال بیان کرد و در ادامه افزود: آزادی و رهایی از بردگی طاغوت نعمت بزرگی است که به واسطه انقلاب به جامعه ایران اسلامی داده شده است.

نکونام پیشرفت علم و فناوری کشور، استعدادهای سرشار موجود، نخبگان فناور، قابل مشاهده بودن توانمندی و دستاوردها و کوتاه کردن استکبار جهانی از ایران اسلامی و استقلال و عزت بخشیدن به جامعه اسلامی را از نعمات پرشکوه الهی برای کشور دانست.

وی شکرگزاری را از اقداماتی که در صورت انجام نشدن عواقبی دشوار برای جامعه دارد دانست و تصریح کرد: در زمان پیش از انقلاب کشورهای جنایتکار و قدرت های مستکبر جهانی نمی گذاشتند کشور از ظرفیت هایش استفاده کند و یا برای اهداف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ما پرورش یافته جهاد فاطمی برای حفظ جایگاه اسلام است

ملت ما پرورش یافته جهاد فاطمی برای حفظ جایگاه اسلام است