مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:192023-12-14ورزشي

تاج امام جمعه تبریز را به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشور ظهر امروز در مجمع هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی  اظهار کرد: بعد از دیدار با آیت الله آل هاشم، باید عنوان کنم که وجود امام جمعه تبریزیک نعمت برای فوتبال کشور است و ایشان تحلیل کارشناسی نسبت به فوتبال کشور داشته و برای همین از ایشان دعوت کردم در اردوی تیم ملی فوتبال کشور قبل از اعزام به قطر حضور داشته باشند.

وی افزود: 4 میلیارد و 500 میلیون نفر بازی های جام جهانی را تماشا کردند و هیچ پدیده اجتماعی، سیاسی دارای چنین ظرفیتی نبوده و در فوتبال کشورمان اکثر تماشاگران زیر 40 سال هستند که از نیروهای تاثیرگذار می باشند و حاکمیت باید در این مورد سیاست های فوتبال بحث و تصمیم گیری کند.

تاج به اقدامات انجام داده در مورد فوتبال کشور اشاره و افزود: حق پخش تلویزیونی در برنامه هفتم گنجانده و ورود بانوان به ورزشگاه ها که عملی شده و امروز برای اولین بار شاهد حضور بانوان در دربی پایتخت خواهیم بود.

رییس فدراسیون فوتبال کشور تصریح کرد: خیلی از کشورها یکی دو سیستم VAR داشته و بعضی از کشورهای اصلا این سیستم را ندارند و اینطور نیست که همه کشورهای به سیستم VAR مجهز باشند.

نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا به ظرفیت بالای مسابقات فوتسال در کشور اشاره کرد و  افزود: علاوه بر فوتسال، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج امام جمعه تبریز را به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت کرد

تاج امام جمعه تبریز را به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت کرد