مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-10سياسي

اسامی نیروگاه هایی که در سال 1401 مازوت سوزی داشته اند، اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با انتقاد از وضعیت آلودگی هوا هجمه وسیعی از سازمان های مسئول به اظهارات بنده وارد شد، - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اسامی نیروگاه هایی را که در سال 1401 مازوت سوزی داشته اند، اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی در یکصد و نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با انتقاد از وضعیت آلودگی هوا هجمه وسیعی از سازمان های مسئول به اظهارات بنده وارد شد، اظهار کرد: به منظور پرهیز از فرافکنی و فرار رو به جلوی برخی دستگاه ها به موضوع گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس اشاره می کنم که در صحن مجلس قرائت شده بود.

وی افزود: در فرازی از این گزارش آمده که وزارت نفت استاندارد های لازم را در استفاده از سوخت مازوت به کار نگرفته و سوخت بنزین، نفت سفید و گازوییل استاندارد کافی را ندارند.

بر اساس شرایط تحریمی کشور مصرف مازوت در کشور رو به افزایش است و از 16 نیروگاه 14 نیروگاه مازوت مصرف می کنند.

پیرهادی با بیان اینکه اسامی و تناژ مصرف مازوت این 14 نیروگاه موجود است، یادآور شد: این نیروگاه ها که در سال 1401 مازوت سوزی انجام داده اند، اگر امسال از این اقدام خودداری کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی نیروگاه هایی که در سال 1401 مازوت سوزی داشته اند، اعلام شد

اسامی نیروگاه هایی که در سال 1401 مازوت سوزی داشته اند، اعلام شد