مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-17سياسي

سرو قامتان بی نام و نشان تشییع شدند


مردم قدر شناس زنجان که چند روز پیش با آغوش باز به استقبال سرو قامتان بی نام و نشان فرزندان انقلاب رفته بودند امروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس حضور یافتند و اعلام کردند که راه شهدا همواره ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، چند سالی است که در سالروز شهادت بی بی فاطمه زهرا به نام شهدای گمنام نام گذاری شده است و در این روز مراسم معنوی تشییع پیکر شهدای گمنام برگزار می شود.

امسال هم آیین تشییع پیکرهای مطهر 280 شهید والامقام گمنام دوران دفاع مقدس که در طول سال به همت گروه های تفحص شهدا کشف شده است در سراسر کشور برگزار شد که سهم استان زنجان از این تعداد 2 شهید گمنام بود که امروز بر روی دوش مردم شهیدپرور استان تشییع شد.

امروز در سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) کوچه ها و خیابان های شهر زنجان با تشییع پیکر های دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس رنگ فاطمی به خود گرفت.

مردم قدرشناس زنجان که چند روز پیش با آغوش باز به استقبال سروقامتان بی نام و نشان فرزندان انقلاب رفته بودند امروز در مراسم تشییع پیکر این دو شهید گمنام حضور یافتند و اعلام کردند که راه شهدا همواره ادامه دارد.

هر چند شهدای گمنام کسی را ندارند، هر چند بی نام و نشان هستند، اما چه هویتی بالاتر از این که فرزندان این انقلاب و این مرز و بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرو قامتان بی نام و نشان تشییع شدند

سرو قامتان بی نام و نشان تشییع شدند