مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 21:212023-11-23سياسي

محسن رضایی: رژیم صهیونیستی عامل اصلی ظلم ها و عقب ماندگی مسلمانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همایش روز بزرگداشت قشر بسیج طلاب و روحانیون همزمان با هفته بسیج با حضور محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا شامگاه امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

محسن رضایی در ادامه سفر به استان مازندران، به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه مازندران با روحانیون این استان دیدار کرد.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پس از ورود به استان مازندران در بازدید از موزه دفاع مقدس استان در ساری، با حضور بر سر مزار 8 شهید گمنام دفاع مقدس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رضایی در جمع روحانیون و بسیج طلاب مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و علی الخصوص شهدای مازندران هفته بسیج را تبریک گفت.

وی با اشاره به سبقه 45 ساله انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی پدیده ای بزرگ بود که بر خلاف اکثر انقلاب ها که در همان ابتدا از بین رفتند پایدار ماند و ملتی فراموش شده را بر سر زبان ها انداخت و امروز به اعتراف خود نظام سلطه بزرگترین دشمن آمریکا و اسراییل و ظالمین جهان است.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به ترس اسراییل از ایران و اشارات متعدد سران صهیونیست به خطر ایران تشریح کرد: دلیل ترس آمریکا و اسراییل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: رژیم صهیونیستی عامل اصلی ظلم ها و عقب ماندگی مسلمانان است

محسن رضایی: رژیم صهیونیستی عامل اصلی ظلم ها و عقب ماندگی مسلمانان است