مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-04بين الملل

آب های یمن به گورستان کشتی های رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، «محمدعلی القادری» فرمانده تیپ پدافند ساحلی نیرو های مسلح یمن هشدار داد که آب های سرزمینی این کشور به گورستان کشتی های دشمن صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

- فرمانده نیروهای دفاع ساحلی ارتش یمن هشدار داد که آب های سرزمینی این کشور به گورستان کشتی های رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، محمدعلی القادری فرمانده تیپ پدافند ساحلی نیرو های مسلح یمن هشدار داد که آب های سرزمینی این کشور به گورستان کشتی های دشمن صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

سرلشکر قادری در ادامه افزود: ما هشدار خود را به همه کشتی های اسراییلی یا کشتی های مرتبط با اسراییلی ها تمدید می کنیم که در صورت عدم پاسخگویی به پیام های هشدار، آن ها به یک هدف قانونی نظامی تبدیل خواهند شد.

هشدار های این مقام ارشد یمنی در حالی است که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن روز گذشته از حمله موشکی و پهپادی به دو کشتی اسراییلی در تنگه باب المندب خبر داد.

وی ضمن قرائت بیانیه ای افزود: هدف قرار دادن دو کشتی اسراییلی در راستای اوامر عبدالملک الحوثی و به درخواست ملت ما و آزادگان امت اسلامی در حمایت و همبستگی با ملت فلسطین انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب های یمن به گورستان کشتی های رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد

آب های یمن به گورستان کشتی های رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد