مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-06بين الملل

اف بی آی نسبت به تهدید «تروریستی» در سطح جدید هشدار داد


کریستوفر رای، مدیر اف بی آی در جلسه استماع سنای آمریکا مدعی شد که پس از حمله اخیر حماس به رژیم صهیونیستی، ایالات متحده با «تهدید تروریسم» مواجه شده است.

- کریستوفر رای، مدیر اف بی آی در جلسه استماع سنای آمریکا مدعی شد که پس از حمله اخیر حماس به رژیم صهیونیستی، ایالات متحده با تهدید تروریسم مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملیات ضد جاسوسی داخلی و مبارزه با تروریسم، بخشی از مسوولیت دفتر تحقیقات فدرال آمریکا موسوم به اف بی آی است و کریستوفر رای روز سه شنبه در مورد فعالیت های این آژانس به کمیته قضایی سنا اطلاع رسانی می کرد.

کریستوفر رای به سناتور لیندسی گراهام، جمهوری خواه اهل کارولینای جنوبی که عضو ارشد این کمیته است، گفت: من هرگز زمانی را به یاد ندارم که همه تهدیدها یا بسیاری از تهدیدها، همه دقیقا در یک زمان، افزایش یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، گراهام با اشاره به عبارت مورد استفاده برای توصیف علائم هشداردهنده قبل از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001، پرسید: آیا می گویید چندین چراغ قرمز چشمک زن وجود دارد؟ رای پاسخ داد: من همه جا چراغ های قرمز چشمک زن می بینم.

گراهام که از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی است، می خواست بداند که حماس چقدر خطر دارد و آیا می توان آن را بزرگ ترین تهدید پیش روی آمریکا از 11 سپتامبر توصیف کرد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اف بی آی نسبت به تهدید «تروریستی» در سطح جدید هشدار داد

اف بی آی نسبت به تهدید «تروریستی» در سطح جدید هشدار داد