مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:462023-11-24سياسي

مقاومت مردم غزه محصول تربیت دینی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نیرویی مردمی ، متعهد و مسئولیت پذیر است که هر جا کشور به حضور بسیجیان نیاز داشته مخلصانه پای کار آمده اند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در دفاع مقدس برای مقابله با دشمن، از رویکرد فرهنگی و محرومیت زدایی تشکل بسیج سخن به میان آورد و گفت: در حال حاضر بسیجیان بسیاری در روستاهای کشور مشغول خدمت هستند و در زمینه رفع مشکلات تلاش می کنند.

امام جمعه همدان گریزی به خدمت رسانی بسیجیان در دوران کرونا زد و گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه به ترویج فرهنگ بسیجی می کنند که این مهم به معنای توجه به نقش مردم در تامین سلامت، عدالت و موفقیت های نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور به روحیه بسیجی و استمرار حرکت تاریخی علیه  مستکبران نیاز دارد افزود: اگر افرادی که در مقابل طاغوت و مفسدان ایستادگی می کنند نبودند فساد همه دنیا را فرا می گرفت و فقر و ظلم در عالم فراگیر می شد.

شعبانی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: در جریان غزه عبرت های فراوانی برای جامعه جهانی وجود دارد چراکه با وجود وقایع تلخ در این منطقه اما مردم در برابر ظالم مقاومت کرده و می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردم غزه محصول تربیت دینی است

مقاومت مردم غزه محصول تربیت دینی است