مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-10سياسي

سومین فصلنامه مجله پژوهش در روش ­های آموزش پاییز امسال منتشر می­ شود


مدیر مسئول مجله پژوهش در روش ­های آموزش گفت: دو شماره از این مجله بهار و تابستان امسال منتشر شده است و شماره سوم آن نیز در حال آماده سازی و چاپ است.

- سومین فصلنامه مجله "پژوهش در روش ­های آموزش" پاییز امسال منتشر می­ شود ایسنا/قم مدیر مسئول مجله پژوهش در روش ­های آموزش گفت: دو شماره از این مجله بهار و تابستان امسال منتشر شده است و شماره سوم آن نیز در حال آماده سازی و چاپ است.

دکتر عباس حبیب زاده در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: مجله پژوهش در روش ­های آموزش مجوز ارشاد را گرفته است و در سامانه نشریات دانشگاه قم ثبت و ضبط شده است؛ سردبیر این مجله نیز دکتر اسماعیل سعدی پور استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی است.

مدیر مسئول مجله پژوهش در روش­ های آموزش افزود: مدیر داخلی این مجله دکتر معارف ­وند عضو هیئت علمی دانشکده هدی و اعضای هیئت تحریریه نیز 5 استاد از دانشگاه ­های مختلف هستند که شامل دکتر جنابادی از دانشگاه سیستان بلوچستان، دکتر سعدی پور از دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر واحدی از دانشگاه تبریز و دکتر یعقوبی از دانشگاه بوعلی همدان، دکتر فضل اللهی از دانشگاه آزاد قم می شود.

وی اظهار کرد: دکتر فقیهی، دکتر عبدی زرین و دکتر جعفری هرندی نیز از اعضای هیئت تحریریه مجله پژوهش در روش ­های آموزش از اساتید داخل دانشگاه قم هستند، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین فصلنامه مجله پژوهش در روش ­های آموزش پاییز امسال منتشر می­ شود

سومین فصلنامه مجله پژوهش در روش ­های آموزش پاییز امسال منتشر می­ شود